Mulakan dengan.....

Mulakan dengan.....

Sunday 19 June 2011

hari keluarga 9M4RGT

Event:Hari Keluarga 9M4RGT
Vanue:Pantai geting tumpat,kelantan
Tarikh:17.06.2011


kemeriahan hari keluarga RGT yang dirai dengan penuh keceriaan...aku yang pada awlnya hanya mengetahui rakan2 sahaje..aku pon try la nak cube join geng2 ham tumpat coz sejak aku ade lesen ham radio ni xpenah lagi aku join mana2 event berkaitan ngn radio ham..jadi inilah first event yang aku join...best gak...dah lama xrasa hamily day..maklumla dah lame xjoin xtvt luar..maybe kisibukan aku dalam tugas harian telah menyebabkan aku sendiri tiada masa untuk join xtvt kemasyrakatan...terima kasih aku ucapkan kepada geng2 haram RGT coz sudi layan aku & da'geng luar untuk join sama..walaupon kami dah memang kenal antara satu sama lain..yg baru kenal pon kira leh bersalaman didaratan...org kata yg dekat kita rapat2kan..yg baru kita dekat2kan...(betul ke pepatah aku ni?? ;P)..ape pon aku bersyukur kerna semuanya berjalan dgn lancar..thanks to 9w2YRT coz sudi sediakan makanan untuk aku & xyl aku.(best ns lemak xyl 9w2YRT)..tak lupe kpd pihak penganjur iaitu AKRAB-Tumpat(9M4RGT)..diatas layanan..penyediaan makanan..xtvt yg berlangsung(walaupon aku xjoin..heheh)...korang mmg best la...aku lupe bwk kabel plak kalo x bleh up pix sekali...nnt aku up pic yer..heheh...

Urussetia berbincang sesama mereka

keluarga ahli kelab santai sambil menikmati juadah yang disediakan

sukan yang berlangsung

aku bersama ham radio club@pantai geting

sempat bergambar bersama ham radio club @9M4RGT

aku pon xtau org panggill per bende ni..payung terjun bermotor
tp xcident tgh buat demo ;(

sekali lagi sempat bergambar sebelum majlis bersurai

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...